1. Z czego wykonane są pufy EGATO?
    Pufy EGA TO wykonane są z wysokiej jakości, bezftalanowej ekoskóry dollaro z atestem PZH. Skóra pochodzi od polskiego producenta, ma strukturę chmurki, jest łatwa w utrzymaniu czystości, cechuje się dużą trwałością oraz nieścieralnością. W naszej palecie barw znajduje się 20 kolorów. Do produkcji puf używamy również polskich nici, rzep oraz zamków, innymi słowy - najwyższej jakości surowców.

  2. Co oznacza że ekoskóra jest bezftalanowa?
    Oznacza to że ekoskóra została wyprodukowana w wolnych od szkodliwych substancji warunkach, bez użycia ftalanowych związków plastyfikujących. Bezftalanowe ekoskóry są używane między innymi do obić foteli czy łóżek w gabinetach lekarskich, dentystycznych itp. Spełniają najbardziej wymagające parametry obarczone rygorystycznymi normami. 

  3. Czym wypełnione są pufy EGATO?
    Nasze pufy wypełniane są trzema rodzajami wypełnień w zależności od potrzeb, są to mieszanka piankowo-styropianowa, regranulat styropianowy lub granulat EPS. Realizujemy również zamówienia indywidualne/nietypowe z wypełnieniem gąbkowym o różnym stopniu twardości, w zależności od preferencji Klienta.

  4. Czym jest mieszanka piankowo-styropianowa?
    Jest to mieszanka zmielonych materiałów gąbkowych i regranulatu, pufa z tym wypełnieniem jest miękka, komfortowa i przede wszystkim trwała. Dzięki zastosowaniu tego typu materiałów, pufa po odkształceniu wraca do swojego pierwotnego stanu. Mieszanka jest bardzo trwała - nie ma potrzeby częstego uzupełniania pufy. Dla osób dorosłych o wysokiej wadze pufa z tym wypełnieniem może okazać się zbyt miękka, nie przeszkadza to jednak w użytkowaniu pufy. Wypełnienie jest oryginalnym produktem EGATO.

  5. Czym jest regranulat styropianowy?
    Regranulat styropianowy to inaczej zmielony styropian. Kulki styropianowe mają nieregularny, poszarpany kształt, mimo to ze względu na przesypywanie się w środku styropianu pufa jest nadal komfortowa i dobrze dopasowuje się do sylwetki użytkownika. Kolor tego wypełnienia jest głównie biały, lecz zdarzają się domieszki w różnych odcieniach szarości. 

  6. Czym jest granulat EPS?
    Granulat EPS to biały styropian o idealnej strukturze kulki, pochodzi od polskiego producenta, jest surowcem pierwszej jakości. Posiada atest PZH. Wypełnienie to jest bardzo komfortowe, kulki idealnie układają się pod ciężarem ciała. Jest to nasze najwygodniejsze wypełnienie, jednak nie jest ono trwałe - styropian wraz z użytkowaniem zmniejsza swoją objętość.

  7. Co jest standardowym wypełnieniem?
    W fotelach typu piłka, roller, kostka jako standardowe wypełnienie zalecamy mieszankę piankowo-styropianową, natomiast w fotelach sako oraz poduchach - granulat EPS. Wypełnienia standardowe dobieramy pod kątem jak największej funkcjonalności pufy oraz trwałości.

  8. Czy można wymienić/uzupełnić wypełnienie?
    Tak. Każda nasza pufa posiada zamek oraz rzepkę zabezpieczającą, dzięki którym można dostać się do środka pufy. W naszych produktach nie żałujemy wypełnienia, w razie gdyby okazało się że jest go zbyt dużo, bez problemu można usunąć jego część i odłożyć by w przyszłości ją z powrotem uzupełnić. Samodzielne uzupełnienie pufy jest możliwe i łatwe jeżeli użyjemy do tego sypkich wypełnień, typu regranulat styropianowy lub granulat EPS. W razie ubytków, te dwa wypełnienia posiadamy w stałej ofercie. Jeżeli chodzi o mieszankę piankowo-styropianową, uzupełniana jest przez nas maszynowo dlatego samodzielne uzupełnienie tym wkładem może być mocno utrudnione. Nie ma możliwości zakupu samej mieszanki.

  9. Jak dobrać wielkość pufy?
    Pufy należy dobierać w zależności od potrzeb, wieku użytkownika czy też miejsca w którym pufa będzie użytkowana. Pufy z reguły nie mają limitów wiekowych czy też wagowych, przy wyborze wielkości należy kierować się głównie bezpieczeństwem użytkownika. Każdy nasz produkt jest dokładnie opisany, dzięki czemu łatwo można określić wysokość siedziska czy średnicę całej pufy. Statystycznie, dla dzieci poniżej 8-7 roku życia najlepsze będą pufy o wielkości 200-300L, a powyżej tego wieku 450-550L. Oczywiście, statystyka ta nie jest sztywna.

  10. Jak dobrać kolor pufy?
    Przy wyborze należy kierować się wzornikiem dwudziestu kolorów zamieszczonym w każdej ofercie. Posiadamy ponad 100 zdjęć różnych wariacji kolorystycznych, galeria ta jest ciągle aktualizowana. Chętnie wykonujemy również pufy w układzie kolorystycznym wskazanym przez Klienta, każdy nasz produkt możemy wykonać w więcej niż jednym kolorze, zależnie od preferencji oraz potrzeb. Bardzo chętnie doradzimy przy wyborze własnego, indywidualnego projektu danej pufy.

  11. Czy możliwy jest nadruk graficzny na pufach?
    Tak, każdy taki projekt ustalany jest indywidualnie. Wystarczy skontaktować się z nami mailowo pod adresem detal@egato.pl, a ocenimy możliwość wykonania oraz wycenimy dany projekt. Wykonanie pufy z haftem znacznie wydłuża czas realizacji, podczas finalizacji zamówienia staramy się jednak go przybliżyć.

  12. Czy mogę zamówić próbnik?
    Tak, próbnik kolorów wysyłamy listem ekonomicznym po kontakcie mailowym. Należy wysłać do nas maila z prośbą o próbki kolorów oraz adresem do wysyłki, staramy się wysłać próbki jak najszybciej.

  13. Gdzie mogę zobaczyć pufy przed zakupem?
    Pufy można obejrzeć w galerii każdej oferty. Można również zobaczyć je w siedzibie naszej firmy, w Łętowni k. Jordanowa, pod adresem 34-242 Łętownia 465.

  14. Czy jest możliwość zamówienia produktu którego nie ma w ofercie?
    Tak, bardzo chętnie realizujemy zamówienia indywidualne, pod warunkiem użycia materiałów dostępnych w naszym zasięgu. W sprawie tego typu zamówień prosimy o kontakt mailowy: detal@egato.pl, przed podjęciem prac musimy określić możliwość wykonania danego produktu, wycenić go oraz określić czas realizacji. 


Zamówienia

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Zamówienia wysyłane są do 5dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym możemy wysłać coś od ręki lub w znacznie przyspieszonym terminie. W okresach świątecznych ten czas może się wydłużyć, informację na temat opóźnień umieszczamy na stronie głównej naszego sklepu. Zamówienia indywidualne wysyłane są wg wcześniej ustalanych warunków, w czasie ustalonym między sklepem a Kupującym.

  2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienie można złożyć zakładając konto w serwisie egato.pl, jednak nie jest to wymóg konieczny. Zamówienia można składać też mailowo pod adresem detal@egato.pl lub telefonicznie pod nr 518-708-250. Odpowiadamy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

  3. Czy mogę anulować zamówienie?
    Tak, jeżeli zamówienie zostało złożone przez pomyłkę, prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy lub telefoniczny - detal@egato.pl lub tel. 518 708 250. 

  4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
    Tak, w tym celu należy wpisać dane do specjalnego formularza fakturowego lub napisać do nas mail z danymi do FV. Jeżeli nie otrzymamy informacji na temat faktury, do zamówienia automatycznie zostanie dołączony paragon. Dla klientów zagranicznych możemy wystawić fakturę z vatem 0%. Tego typu rachunek należy ustalić indywidualnie.

  5. Czy wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności jest możliwe?
    Tak, ale tylko po wcześniejszych ustaleniach między sklepem a Kupującym. Zazwyczaj faktury z odroczonym terminem płatności wystawiamy tylko dla instytucji publicznych, szkół, gmin, ośrodków kultury itp.

  6. Gdzie znajdę swoją fakturę/paragon/rachunek?
    Rachunek dołączamy do każdego zamówienia, zazwyczaj jest przypięty do listu przewozowego na jego wierzchu lub pod spodem. Na specjalne życzenie możemy nie dołączać rachunku do przesyłki, wtedy należy się z nami skontaktować, celem wysyłki rachunku mailowo bądź na inny adres. 

  7. Czy mogę umówić się z Kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
    Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki ani też na opóźnienia spowodowane problemami z doręczeniem. Na życzenie, przy danych odbiorcy umieszczamy napis “proszę o kontakt przed doręczeniem”, nie możemy jednak zagwarantować że dostawca się do tego ustosunkuje. By dokładnie określić godzinę odbioru swojej paczki najlepiej skontaktować się z wybranym przez siebie dostawcą za pomocą oficjalnej infolinii.

  8. Czy mogę śledzić status swojego zamówienia?
    Jeżeli zamówieniu jest adres mailowy, to tak. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz wszystkie potrzebne informacje - w tym numer nadania przesyłki - wysyłamy do każdego Kupującego. 

  9. Przesyłka została doręczona z uszkodzeniem. Co robić?
    Jeżeli uszkodzenie jest widoczne przy doręczeniu, należy jak najszybciej sporządzić protokół szkody z Kurierem, zrobić zdjęcie uszkodzenia telefonem oraz skontaktować się z naszym sklepem pod adresem mailowym detal@egato.pl lub numerem telefonu 665 936 926. Po sporządzeniu protokołu można odmówić przyjęcia przesyłki, lecz prosimy o tym nas poinformować oraz wysłać nam wszystkie potrzebne dane potrzebne do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

  10. Moja przesyłka jest opóźniona lub zaginęła w doręczeniu, co robić?
    Po wysłaniu każdej naszej przesyłki codziennie monitorujemy jej status aby czuwać nad jej najszybszym doręczeniem. W razie jakichkolwiek problemów, zawsze składamy interwencję za pomocą formularza reklamacyjnego danego przewoźnika oraz prosimy o pomoc jego przedstawiciela handlowego. Takie działania zazwyczaj pomagają od razu w doręczeniu przesyłki, lecz zdarzają się sytuacje kiedy należy uzbroić się w cierpliwość. Można skontaktować się z nami mailowo w celu ustalenia na jakim etapie jest procedura reklamacyjna. Niestety, poza kontaktem z przewoźnikiem na określonych zasadach, na opóźnienia doręczanych przesyłek nie mamy żadnego wpływu.

  11. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny?
    Tak, towar można zwrócić bez podania przyczyny do 14dni od daty odebrania przesyłki. Towar należy odesłać na własny koszt na adres: Sales Craft, Łętownia 465, 34-242 Łętownia. Towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być też dobrze zabezpieczony do wysyłki. Do przesyłki należy dołączyć otrzymany rachunek oraz formularz zwrotu.

  12. Czy istnieje możliwość wymiany towaru na inny?
    Tak, w tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem detal@egato.pl w celu ustalenia szczegółów wymiany oraz ewentualnego zwrotu kosztów/dopłaty. Przy wymianie koszty przesyłki pokrywa Kupujący.

  13. W przesyłce znajdują się produkty niezgodne z moim zamówieniem, co robić?
    Należy wtedy jak najszybciej skontaktować się z naszym sklepem mailowo lub telefonicznie. Jeżeli doszło do pomyłki podczas pakowania, pokrywamy koszty odesłania oraz wysyłki nowego towaru, staramy się też by sprawa została załatwiona jak najprędzej. Jeżeli niewłaściwy towar udało się odkryć jeszcze przy Kurierze, najlepiej odmówić przyjęcia przesyłki. Po kontakcie z nami, wysyłamy jak najszybciej nowy towar.

  14. Czy mój przelew za zamówiony towar dotarł do odbiorcy?
    Jeżeli zamówienie zostało przekazane do realizacji, to zazwyczaj tak. Wysyłamy wtedy potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Jeżeli z jakichś powodów takie potwierdzenie nie dotarło na skrzynkę odbiorcy, można skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie aby ustalić czy pieniądze zostały przelane czy nie. Jeżeli przelew nie zostanie zaksięgowany do paru dni roboczych od daty złożenia zamówienia, wysyłamy powiadomienie z prośbą o zaległą wpłatę.